WOW-Park er blevet synlig på nettet

En spritny forlystelsespark har brug for massiv markedsføring for at trække gæster til, men det kan være svært at få overblikket og energien til det. Det har WOW-Park nu.

UDFORDRING

De to brødre Jacob og Aage Hindhede har skabt en forlystelsespark højt oppe i trætoppene ved Finderup nær Ringkøbing. Her kan børn i alle aldre boltre sig i ophængte net og se verden lidt fra oven.

”Vi sprudler med ideer, og det har været en udfordring at prioritere, hvad vi skal bruge energi på og i hvilken rækkefølge. Især i vores markedsføring,” siger Jacob Hindhede.

FORLØBET

Via imidt kom WOW-Park i kontakt med en markedsføringsrådgiver, som efter en tæt dialog med brødrene satte fokus på parkens ret unikke og ny-udviklede hjemmeside.

Imens kunne de selv bruge energi og tid på andre markedsføringstiltag som PR, en profil på facebook og udvikling af reklame-standere i rustikt træ, der nu står i områder med mange turister. Og 1000 andre gøremål i den fire hektar store forlystelsespark.

IMIDT-EFFEKTEN

De mange anstrengelser i samarbejde med dygtigt personale har vist sig at bære frugt. WOW-Park har haft en forrygende start siden åbningen i juni 2013, og besøgstallet ligger langt over brødrene Hindhedes forventninger.

”Vi har haft rigtig travlt, og midt i travlheden har det givet os ro i maven at vide, at hjemmesidens – som er utrolig vigtig at få på plads lige fra starten – fungerer, som den skal,” siger Jacob Hindhede.

Om virksomheden

Virksomhed: WOW-Park

Branche:
Turisme & Service/Underholdning & Kultur

Antal ansatte:
1 fuldtidsansat og ca. 15 timelønnede

Kommune:
Ringkøbing-Skjern

Hjemmeside:
www.wowpark.dk

Casen kort

Udfordring: At prioritere markedsføringsindsatsen bedst muligt.

Løsning:
Kontakt til markedsføringsrådgiver, der blandt andet har set nærmere på WOW-Parks hjemmeside.

imidt-effekt:
Professionel markedsføring på nettet og energi frigjort til andre markedsføringstiltag.